Přejezdy BODAN
Nosná konstrukce přejezdu je tvořena vnitřními a vnějšími panely z polymerového betonu, závěrnými zídkami a základovými prahy. Desky jsou vyztuženy stavební ocelí BSt 550/500. Povrch panelů má obrusnou vrstvu, kterou tvoří hrubé zrno s vysokými. Panely jsou uloženy pomocí podpěrných gumových profilů na patách kolejnic, vně jsou uloženy na závěrných zídkách. Toto uložení umožňuje panelům sledovat výškový pohyb kolejnic (panely neleží na pražcích).
Přejezdy BO-TRACK
Pro extrémní zatížení od silniční dopravy byla rakouskou firmou Gmundner Fertigteile Ges.m.b.H vyvinuta přejezdová konstrukce BO-TRACK.
Přejezdová konstrukce BO-TRACK se skládá z železobetonových panelů o tloušťce 350 mm nebo 450 mm a šířce 2 300 mm (v horní části),
délka a zakřivení (poloměr) panelů BO-TRACK jsou variabilní až do minimální hodnoty poloměru oblouku 100 m.
Panely se ukládají na vyrovnávací vrstvu z jemné štěrkodrti o zrnitosti 2/5 a mocnosti 2 - 3 cm. Tato vyrovnávací vrstva je položena na konstrukční vrstvě tělesa železničního spodku o únosnosti minimálně 80 Mpa.
Kolejnice jsou vloženy do žlábků v panelech na polymerové podložky, jež zajišťují správnou výšku a úklon kolejnic. Po vložení fixačních trubek a vyrovnání kolejnic korkovými klíny jsou kolejnice zality pružnou zálivkou Edilon Corkelast.